söndag 11 november 2012

Höstigt nagellack från Pieces

IMG_7578

Handlade hem en snygg vinröd tröja från Vila & då fick jag även köpa nagellack för 20 kr…visst sa jag & plockade med mig ett vinrött även där. :-)

IMG_7583

Nagellacket kommer från Pieces & färgen heter Burgundy, riktigt snygg när du målat två ggr.

God Kväll på er!

Vilken underbart rolig helg jag har haft & vecka dessutom. Det har verkligen varit en shoppingvecka utan dess like och nu kan jag inte klaga över huvud taget på att det inte finns snygga kläder i min garderob.

Det känns så skönt att ha handlat det jag velat & fyllt på höstgarderoben med snygga blusar, koftor & byxor. Ni kommer alldeles säkerligen få se det mesta framöver här bloggen.

Under gårdagen blev det shopping i Malmö med barndomsvännen Annelie & vi hittade mängder av fina kläder, skor, prylar etc. Dessutom är det riktigt skoj att ha en vän med sig som säger vad hon tycker, det uppskattas verkligen!

Måste självklart avsluta med att säga G R A T T I S   P A P P A på fars dag! Älskar dig! ♥

Kram på er / Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar