måndag 12 november 2012

C L E A N

IMG_7565

Jag & Annelie delade på en jul/presentask från Clean doft. Hon ville ha Clean Warm Cotton i 30 ml men den var slut i hyllan. Jag har länge suktat efter Cleans doft Skin och när vi hittade båda dofterna i en presentask för endast 455 kr så var det bara att slå till. Finns på Åhléns! :-)

IMG_7567

Warm Cotton doftar precis som den heter….underbar fräsch doft!

IMG_7569

Min nya doft som står här hemma i badrumsskåpet heter Skin och är en av Cleans dofter. Det är en mycket lätt & frisk doft som uppskattas av många som är doftkänsliga.

 

Måndag kväll & jag har haft mängder av energi! Ställer mig frågan om var den kommer ifrån men välkomnar den självklart. :-) Bara nu på kvällen har jag hunnit tvätta, baka knäckebröd & städat lite.

Denna veckan kommer bjuda på många sena kvällar på jobb så om det nu uteblir några inlägg även denna vecka så vet ni var min energi är någonstans. Jag hoppas ni har förståelse för det! :-)
Nu bara måste jag smaka på knäckebrödet som har fått kallna lite.

Kram Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar