torsdag 15 november 2012

Nu är det jul igen…

presentpåse

Kolla in denna otroligt fina presentpåse som vi har fått in på jobbet! Finns även i presentask som jag gärna skulle vilja ha hemma ståendes någonstans för att bara vara fin. :-)

 

Gårdagen bjöd på lite dans på jobbet med sången nu är det jul igen…för ja…hos oss på Åhléns så har julen återigen intagit sig. Hela varuhuset är uppklätt & likaså vi i våra arbetskläder (som vi vanligtvis inte är vana vid att ha).
Jag tycker det är superskönt med arbetskläder – äntligen slipper jag fundera ut på vad jag skall ha på mig varje dag. *skratt*

Just nu sitter jag på tåget & är på väg hem från dagens megapass. 08-20 plus över två timmars restid. Det blir sängen så fort jag kommer hem & sedan upp igen för att möta morgondagen. Hela veckan har varit långa dagar så ni förstår alldeles säkerligen varför det uteblivit inlägg vissa dagar.

Nej, nu skall jag snart av för att hoppa på bussen istället, trevlig fortsättning på kvällen!

Kram Kram

4 kommentarer:

  1. Jag önskar mig denna fina påsen... få komma in & handla :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du kanske bara skall önska dig den & inte handla den! ;-)
      Puss på dig syrran <3

      Radera
  2. Riktigt härlig påse! Hoppas du får en god natts sömn!

    Kram Nina

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åhhh Nina... jag sov som en stock! Supergott! :-)
      Kram på dig!

      Radera