fredag 30 november 2012

Ny frisyr & nya koftan

IMAG2723

Jag och myran på jobbet i min tvåveckors-frisyr och ett av mina senaste inköp. :-)

Kikar in snabbt som bara den för snart är vi framme hos Carola & Erik där vi skall tillbringa kvällen. Hoppas er dag har varit fin!

Min dag har varit flummig & jag mest förvirrad…men då är väl allt ändå som det ska vara.

Nu när jag gick från jobbet föll snön från himlen…då är det äntligen jul lagom till första advent. :-)

Trevlig kväll godingar!

Kramar

5 kommentarer:

  1. Så fin den är på dig med din söta mage!

    *KRAM*

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Nina! Känns skönt att äntligen ha lite mage. Har ju bara varit smått plufsig innan. =) Kram

      Radera
  2. Vilken fin liten mage är så glad för eran skull. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Linda! Det går framåt så snart är den väl mycket större! =)Kramar

      Radera
  3. Vilken fin liten mage är så glad för eran skull. Kram

    SvaraRadera