lördag 1 december 2012

Välkommen älskade jul ♥

IMAG2750

Nu är det jul hemma hos oss…
Jag har inte fått iordning på allt julpynt än men jag fortsätter imorgon igen.

IMAG2748

Kvällens middag signerad maken Markus bestod av hasselbackspotatis med ryggbiff & krämig god glöggsås. Riktigt gott! :-)
Önskar jag kunde ge er receptet på såsen men då maken kör på ren känsla så blir det svårt. Jag passade på att lyxa till det med en Beo, perfekt för dig som vill dricka alkoholfritt.

Välkommen 1 december!

Jag och käraste maken har haft en mysig kväll med tända ljus & pyntande av vårt underbara hem. Samtidigt som julmusiken ljöd här hemma och jag drack glögg & pyntade så tittade jag ut och såg att snön föll ner från himlen. UNDERBART! Nu är det jul! Välkommen älskade jul!

Den här julen kommer verkligen att bli något extra då lilla myran ligger i magen & förgyller vår vardag. Underbar känsla det där! ♥

Nu skall jag mysa med min älskade make innan det blir dags att sova in morgondagen.

Kram Kram / Anna ♥ (även kallad knastomten)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar