måndag 3 december 2012

En jobbig dag

IMG_7672

Idag blev det lite lunchshopping på Åhléns & jag kom hem med de efterlängtade ljusen till adventsljusstaken samt den här söta duken. Ljushållare, skål & kruka kommer från Cult Design.

IMG_7671

Jag valde dock att fylla krukan som jag köpte förra veckan med massa nyttiga nötter. Längst till höger skymtar ni skålen som jag brukar fylla med polkagrisar & så även i år. :-)

 

Idag har det rent ut sagt varit en vedervärdig dag…
…jag vaknade ca 01.00 inatt av världens värsta huvudvärk och den har fortfarande inte släppt, men tack gode gud, lättat en aning.

Som tur är har jag världens bästa kollegor som tar hand om mig & piggar upp mig. Känner mig lyckligt lottad att få jobba på Åhléns med dessa änglar.
Och skall vi ändå prata änglar så måste jag ju dessutom nämna min käraste make som ALLTID ställer upp & ger mig det jag vill ha. Det är kärlek det! ♥

Idag har vi gått in i vecka 14 (13+0) & förhoppningsvis kanske ni får se någon bild på det i veckan. :-)

Nu skall jag sova…

Godnattkramar / Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar