tisdag 4 december 2012

Ljuvliga årstider

huset dec -12

Spatserade runt i trädgården i söndags & fotade lite smått & gott. Här ovan ser ni några exempel. :-)


Ja, ena dagen är riktigt tung medans den andra är bra…
Jag har definitivt mått bättre idag än igår men har fortfarande kvar lite huvudvärk. Men jag bara måste tala om för er vad jag njuter av vår underbara värld. Tänk er att ena halvåret har vi snö & minusgrader medans det andra halvåret badar vi i havet & har 30 grader varmt. Det är ju fantastiskt! :-)

Jag passar på att njuta av det härliga vintervädret & håller alla tummar för att det håller i sig. Vad tycker du? Gillar du vinter & snö eller är du mer för sommar & värme. Jag älskar alla årstider!
Våren – då solen & ljuset kommer, fåglarna kvittrar & blommorna blommar. Det är kärlek i luften!
Sommaren – Värme, sol & bad! Kunna sitta på en uteservering & njuta med gott sällskap.
Hösten – Friskare luft & varma färger på träden. Man får återigen ta på sig lite tjockare kläder
Vintern – Snön & kylan. Självfallet julen som är alldeles alldeles speciell. ♥

Nu är det dags att sova…

Godnatt på er

2 kommentarer:

  1. Måste säga att du beskrev alla årstider så bra! Precis så känner jag med! Varje årstid har liksom sin tjusning..liksom alla åldrar har sin ;-)

    Kram till dig

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det finns då en tjusning med det mesta! :-)
      Tack för dina fina kommentarer! Kramar Anna

      Radera