onsdag 5 december 2012

De(n) lilla svarta

IMG_7693

Morgondagens kläder inför årets julfest. Lade till ett sidenband i midjan för att framhäva min lilla mage som inte ser så liten ut, som den faktiskt är, på denna bilden. *skratt* Mysigt är det i alla fall att ha vår lilla myra där inne i magen.

IMG_7685

Jag plockade ut alla mina svarta finklänningar ur garderoben för att välja morgondagens festblåsa till julfesten. Nr 1 är en axelbandslös som jag inte hade lust att bära imorgon (för då måste jag ha kavaj också). Nr 2 är nyinköpt från Ullared men tror den blir ännu bättre på när magen är större. Nr 3 är alltid supersnygg & helrätt – från Gina Tricot och nr 4 är en fin spetsklänning som tyvärr blivit för liten för både byst & mage. (Den får hänga till nästa år) :-)

klänning

Det blir andra strumpbyxor, ett par pumps & en snygg väska till klänningen så tror jag nog att kvällen blir räddad!

God Kväll på er!

Ligger i sängen och är som vanligt vid den här tiden beredd på att sova. Det enda ovanliga med denna onsdagskväll är att jag provat antalet klänningar inför morgondagens fest & jag har valt den som sitter skönast men som ändå är snygg på. Jag får fixa till det lite extra med accessoarer. :-)

Hinner inte skriva mer idag…hoppas ni får en fin morgondag & då jag jobbar hela dagen för att direkt efter jobbet gå på jobbets fest så hörs vi av på fredag igen.

Varma Kramar / Anna

4 kommentarer: