fredag 7 december 2012

Att bli pappa

IMG_7584

På Fars dag fick maken en liten present av mig fastän det var tidigt i graviditeten men jag älskar att köpa små presenter & speciellt när det gäller just vår lilla myra. :-)

IMG_7585

Boken tar upp allt från stora till små “problem” som kan uppstå som t.ex hur du hanterar svärmor. Något som jag är helt säker på att M inte kommer ha några som helst problem med.

IMG_7586

Så här på första barnet är det ju också jättesvårt att veta hur bajset ska se ut men det problemet tas upp i boken. (som tur är) ;-)


Ibland är det självklart svårt att veta hur min andre hälft funderar över det här med att bli pappa. Även om vi går igenom samma sak, att vi väntar barn, så har vi olika känslor samt upplever allt på olika sätt. Samtidigt som min kropp förändras med en växande mage & det jag går igenom så får inte han uppleva det. Ja, ni kanske förstår vad jag menar.

Vi pratar jättemycket om det för att hålla varandra uppdaterade på våra känslor vilket jag tror är jätteviktigt men jag kan ändå inte riktigt sluta fundera.

Det jag i alla fall vet är att han kommer att bli den bästa pappan till vår lilla myra & att han är minst lika lycklig över detta som jag.
♥ K Ä R L E K ♥

Kramar / Anna

1 kommentar: