lördag 8 december 2012

Julfest med Champagne Safari

IMAG2764

90-tals sallad med melon, sallad, parmaskinka (som jag gav bort till en kollega då jag inte kan äta den nu) & vinegrettdressing.

IMAG2780

En mycket god varmrätt…

IMAG2779

Här är jag & min kollega Robban som skall vara med och uppträda i den fantastiska showen vi senare fick se. Som ni ser så har han 1000 ggr snyggare make än mig. *skratt*

IMAG2789

Här står Robban längst fram & jag kan säga att man verkligen hörde hans hejaklack från Åhléns. :-) Han var grym på scenen & det är alltid lika roligt att se Champagne Safari uppträda.

IMAG2828

Årets tema var 90-talet och det blev en nostalgitripp för mig & mina jämnåriga kollegor. Vi sjöng med & jublade till de flesta låtar, riktigt roligt!

IMAG2831

Champagne Safari…ni har gjort det igen! Grymt jobbat! :-)

Välkommen lördag & helg!

Ovanför får ni se lite härliga bilder från årets julfest som hölls på The Tivoli i Helsingborg där vi kollade in Champagne Safari. Ett helt gäng killar som uppträder & gör en fantastisk show inför varje jul. Dessutom syr de kläder & kostymer själva. Helt fantastiskt! :-)

Denna härliga lördag tar jag som den kommer, jag har lite smått som jag vill göra men tänker inte stressa med att få något gjort. Det är det sista jag behöver utan jag skall bara göra precis som jag känner. :-)

Nu skall jag dock ge min lilla katt lite medicin för sina tassar som krånglar men som faktiskt har blivit bättre.

Trevlig lördag på er!

Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar