måndag 17 december 2012

♫ Granen står så grön & grann i stugan…♫

IMG_7807

Årets gran är klädd av både mig & maken och man kan med andra ord säga att julen närmar sig med stormsteg. Jag myste dessutom till det här hemma med att “tända” brasan. ;-)

IMG_7806

Egentligen var det så här mysigt här hemma med brasan tänd men det blir inte en lika bra bild som med blixt.

 

Nu står granen så fin här hemma i vårt vardagsrum och jag bara älskar doften av den så fort jag kommer innanför dörren.
I år fick det bli en blågran (samma som vi hade förra året) då jag gillar att den håller sig bättre & inte barrar lika mycket. Jag letade för fullt efter den där perfekta disneygranen och den här var den bästa.

Skulle visserligen vilja köpa några fler julgranskulor & skall titta in några speciella på jobbet. :-)

Nu skall jag slå in lite julklappar för att göra granen fulländad…

Hur gör ni med julklappar i er familj?

Kramar Anna

2 kommentarer:

  1. Hej sötis:) så fint ni pyntat:) i vår familj köper vi ALLDELES för mycket julklappar!!! Fast att man säger varje år att vi ska minska ner!!! Kramar i massor

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det är lätt hänt det där med klapparna men vi har börjat med julklappsspelet och det funkar perfekt för oss. :-)
      Kramar

      Radera