söndag 30 december 2012

LP-skivor på favoriterna

Takida LP

Om det är någon gång man skall ha vinylskivor hemma så är det helt klart på sina absoluta favoriter. Jag kan inte tänka mig att ni har missat att jag är frälst i Takida. Och vad låg det inte i min julklapp från min andre hälft? Självfallet Takidas senaste i vinylskivor…Läckert & helt klart kult! :-)

 

Jag har haft två lediga dagar men vet knappt vad jag har fått gjort…troligtvis ingenting förutom att umgås med alla underbara vänner som vi omges av. :-)

Jag har haft planer för hela dagen men inget av de planerna blev gjorda men vad gör det när jag gjort så mycket annat roligt? :-)

Önskar dock att vi hade en spelare för just vinylskivor för då hade jag kunnat spela mina nya skivor men istället är Spotify igång och det går ju minst lika bra om inte bättre! *skratt*

Näst sista dagen på detta året och det är med spänning och glädje som jag ser fram emot vårt nya år, 2013. Hur skall du fira in det nya året?

Kram Kram / Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar