lördag 29 december 2012

Långledigt

IMAG2884

Mysig lördagsfrukost med nybakade frallor, yoghurt, juice & kaffe med skummad mjölk. Supergott! :-)

IMAG2882

Igår trillade tidningen Allt om mat ner i brevlådan så jag inspireras som bara den vad gäller matlagning. Något som jag tror min egna kock här hemma gillar. :-)

God förmiddag & välkommen ledighet!

Jag och maken tog oss en liten sovmorgon denna regniga lördagsmorgon och sedan tog jag bilen ner till vår lilla närbutik för att köpa nybakta frallor. Sååå mysigt & gott! :-)

Denna dagen har jag inte planerat över huvud taget utan det blir helt enkelt vad jag känner för, vilket är precis vad jag behöver. :-)

Måste bara berätta om att jag drömde om att Myran föddes inatt…vilken knepig dröm det blev men jag vaknade full av förväntan på vem det faktiskt är som gömmer sig i min mage. Vårt lilla under! ♥

Kram Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar