onsdag 26 december 2012

God fortsättning!

IMG_7825

Köpte nya julgranskulor även detta året och det fick bli 2 st av denna modell och…

IMG_7827

2 st av denna modell som jag dessutom redan hade 2 st av sedan förra året. Det betyder ju bara att jag onekligen tycker de är superläckra. *skratt*
Kulorna är inköpta på Åhléns.

 

Ännu en jul har passerat förbi och nu står nyårsfirandet framför oss. Denna tiden på året är så härlig med alla roliga festligheter och högtidsdagar. Jag som har varit ledig idag (skönt) har två jobbdagar framför mig för att sedan vara ledig ytterligare 4 dagar. Jag har nyårsafton & nyårsdagen att tacka för det. :-)Eftersom jag jobbat både julafton & juldagen så är det min tur att vara ledig!

Idag på självaste annandag jul har det inte hänt speciellt mycket…jag har suttit en stund vid symaskinen, fixat & donat och bara tagit det väldigt lugnt. Passar på att njuta så mycket jag bara kan.

Vad har du hittat på?

Nu skall jag fixa iordning lite inför morgondagen, god fortsättning på er alla…

Kram Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar