lördag 9 februari 2013

Bakspecial

IMG_8363

I veckan damp tidningen “Allt om mat” ner i brevlådan och till min glädje var det fokus på bakning. Är det något jag gillar så är det att baka medans maken är mer glad för att laga mat. :-)

Allt om mat

I tidningen finns det alltid massor av inspiration och olika recept som är roliga att testa på. I detta nummer fanns det bl.a. ett recept som man kunde använda till fyra olika sorters bak. Helt perfekt juh! Tror allt att det får bli lite bakning till kvällens mello. :-)

Hej på er!

Jag har tagit en riktig bloggvila på tre dagar som inte alls var planerad men ibland är det bara så att tiden inte räcker till. I onsdags när jag förgäves försökte att lägga in bilderna ovan så gjorde inte datorn annat än bara krånglade. Jag var alldeles för trött och alldeles för full med gravidhormoner att jag började storgråta. I det läget insåg jag samtidigt att jag nog borde gå och lägga mig! *hahahaha* Tur att man kan skratta åt det idag…

Just nu sparkar vår lilla myra i magen och det är sååå otroligt underbart att känna buffarna. I två dagar var det nästan lite för lugnt men i torsdags kväll så hoppade magen upp och ner av all aktivitet. Såg nästan ut som att det poppade popcorn där inne. HÄFTIGT & LUGNANDE! ♥

Nu skall jag se till att få lite ordning här hemma…för idag kommer ÄNTLIGEN maken hem! ♥

Kram Kram/ Anna

2 kommentarer: