lördag 9 februari 2013

Shopping till älskade myran

IMG_8367

Idag var jag för första gången ute på stan endast för att minishoppa till vår lilla myra. Dagens shopping fick bli på KappAhl för att kolla in deras kollektion från Newbie som jag är störtkär i. Synd dock att det är ett såååå stort sortiment till små babyflickor och inte lika stort till pojkar eller för den delen mer neutrala plagg för oss som inte vet vad vi väntar.

IMG_8369

Det blev en omlottbody (gåva från apotekets babybox), 2-pack med babyhjälmar (mössor) samt 2-pack strumpor som jag tror är alldeles för stora till de små fötterna. :-)

God Kväll!

Samtidigt som jag sitter med datorn i knät kollar jag in kvällens melodifestival och jag måste säga att jag föll pladask för det första bidraget Begging med Anton Ewald. Bra & svängig låt, bra dans och en charmig kille. Det gillar jag! ;-)

Som ni ser har jag minishoppat till vår älskling i magen. Jag besökte även Lindex & H&M och hittade lite smått men känner att jag har svårt att handla nu. På onsdag skall vi till Ullared och för det andra så vill jag inte handla på oss för mycket. Tror också att det blir roligare att handla när vi vet vad det är för liten krabat som gömmer sig där inne.

Maken är sen hem och jag längtar så det värker efter honom…men den som väntar på något gott!!

Hoppas ni har en mysig lördagskväll!

Kramar / Anna

1 kommentar:

  1. Skall du inte börja att sticka en halsduk till myran. Vad jag minns, så är det lång leveranstid på den. Då är den lagom år:2015 Kram från Ulla på Markustorp.

    SvaraRadera