fredag 15 februari 2013

Bröllopsinbjudan

IMG_8437

I ett fyrkantigt vitt kuvert inslaget med ett brunt snöre låg den här fina inbjudan. Helt perfekt skickat så att alla gäster fick det på självaste “alla-hjärtans-dag”.

IMG_8438

Jag älskar att få fina brev i postlådan och desto roligare är det ju när det är en inbjudan till en härlig kärleksfest!

IMG_8442

Det är inte vilket bröllop som helst utan min älskade systers bröllop där jag skall vara både hederstärna och en av två toastmasters. Min toastmasterkompanjon Fredrik & jag skall planera så pass väl att vi i innan myran anländer har full koll på denna dagen. Jag har nämligen för avsikt att njuta av min första tid som mamma men med god planering fungerar det mesta. :-)

Hej!

Jag sitter just nu på tåget mellan Göteborg & Vänersborg där jag och myran skall tillbringa helgen. Vi skall mysa med både släkt och vänner som det var månader & till och med ett år sedan jag såg.

Hoppas du fick en härlig alla ♥ dag igår. Det hade jag fastän jag var helt slut från tidig morgon till sen kväll. Och inget sova blev det däremellan fastän jag absolut hade behövt det. :-)

Myran har varit livlig i magen de senaste dagarna och det är underbart att få känna alla de där små kickarna. Tänk att man kan älska något så litet & overkligt som man aldrig har fått träffa eller lärt känna. Underbart!

Nu skall jag njuta av min sista tågtid…

Trevlig fredag!

Kramar / Anna

2 kommentarer:

  1. Jag ser det står Härslöv i inbjudan. Det är den lilla byn jag är uppvuxen i :) Tänk vilken sammanträffande :)

    SvaraRadera
  2. Nämen, där ser man! Världen är bra liten! Kramar

    SvaraRadera