måndag 18 februari 2013

Sjukstuga

IMG_8452

Efter en tung & jobbig dag på jobbet (inte för att det varit mycket utan för att jag är sjuk) så kom jag hem till det här! Tack min finaste man, du är också BÄST! ♥

IMG_8454

Här är den fina buketten som spred total glädje och värme i mitt hjärta… helt på rätt dag!

IMG_8453

Rosor, Gerbera & nejlikor (tror jag) finns i buketten…Härligt med en vårig/somrig bukett i detta vinterrusk.

God Kväll!

Här hemma är det sjukstuga och det är jag själv som har åkt på en rejäl förkylning. Har så oerhört ont i halsen att det känns som om jag sväljer en tegelsten inlindad i taggtråd samtidigt som jag såklart är snuvig. Hoppas morgondagen blir lättare.

Som gravid och sjuk tycker jag extra synd om mig själv *skratt*. Men i och för sig så underlättar det ju inte och jag blir ännu flåsigare som förkyld och har svårt att sova på nätterna.

I övrigt är allt bra och myran sparkar & buffar på…sen att jag får en så otroligt fin bukett av finaste maken räddar ju hela min dag! Tack älskling! ♥

Nu skall jag hoppa i sängen, lite tidigt men jag är helt slut.

Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar