fredag 8 mars 2013

Gå in och rösta!

image

När vi var på bröllopsmässa i Malmö så var jag & syrran med för att fotas till tävlingen för att bli omslagsbrud på just Allt om Bröllop.
Det vore riktigt skoj om ni vill gå in HÄR för att rösta!

Godmorgon!

Det är redan fredag och denna veckan har gått snabbare än någon annan. Igår var jag och maken på vår sista föräldragrupp och vi känner att det har givit oss riktigt mycket bra information och samtidigt är det givetvis roligt att träffa andra nyblivna föräldrar.

Denna härliga & lediga fredag kommer det att bakas tårtor inför morgondagens 30-årsfest här hemma. Så snart skall jag och M iväg för att handla till just detta. Vi får väl se vad det blir utav det! :-)

Trevlig dag!

Kramar / Anna ♥

4 kommentarer:

  1. Hej Anna!

    Nu har jag röstat på dig på bröllopsmässan :-)

    Nu skall vi snart åka till flygplatsen för att bege oss till Bali.

    Kram Maja

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Maja!
      Åhhh, vad skönt att få komma iväg på en härlig resa! ta nu hand om dig och din lilla myra i magen!
      Njut allt vad du har och gärna lite för mig med!
      Trevlig resa! Stora Kramar Anna

      Radera
  2. Röstat och klart!:-) kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack fina du! :-)
      Stora Kramar Anna

      Radera