söndag 24 mars 2013

Klänning–check √

IMG_8611

IMG_8613

Detta är klänningen so jag skall bära den 13 juli då min syster gifter sig och jag skall vara hennes hederstärna. Till detta skall jag ha ett par vita snygga skor. :-) Den kommer att dölja min mage som jag med största sannolikhet kommer att ha efter förlossningen någon vecka tidigare. Dessutom är det superläckert med bara en axel.

IMG_8617

Till maken köpte jag en matchande slips och den lila färgen på slipsen är i exakt samma färg som på klänningen fastän det tyvärr inte syns när man fotat. Lite tråkigt men jag gjorde mitt bästa. Den lila färgen är i en mörkare klar lila, lite svårt att förklara en ack så snygga vi kommer att vara. Hoppas vi hittar något matchande till vår minsting också! :-

God Kväll!

Sitter med färdig middag och väntar just nu in maken som är på väg hem.
Tänkte då passa på att visa er denna snygga klänning jag skall bära några veckor efter förlossningen på min systers bröllop. Den är riktigt snygg på och jag längtar tills jag får bära den. :-)

Känns dessutom skönt att kunna bocka av just detta på min långa lista med allt som skall vara klart innan myran föds.

Nu kom maken hem så…

…trevlig fortsättning på kvällen!

Kramar Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar