söndag 24 mars 2013

En välbehövlig paus

IMG_0207[1]

Igår blev det en liten fika här hemma i de nya kopparna som jag köpt i Trollhättan. Kanelbullen satt ju dessutom där den skulle.

IMG_0203[1]

Det blev två koppar av denna sort varav den ena står det kram på och den andra lycka. Riktigt mysiga att hålla i handen och det lilla hjärtat på sidan är så sött.

Härliga solen, du är välkommen!

Återigen har en vecka passerat i en väldans fart och vi har nu gått in i graviditetsvecka 30. Jag känner mig tröttare än förut och har därför prioriterat bort bloggen. Det känns skönt att veta att jag kan välja bort vissa saker även då jag inte vill det. Men när orken försvinner så är det inte mycket mer att göra. :-)

Under gårdagen tänkte jag få gjort mängder av saker men låg istället helt utslagen i soffan. Tror knappt jag gjorde något vettigt förutom att faktiskt för en gångs skull ta det lugnt. Och herregud vad skönt det var – fastän jag fick lite dåligt samvete och ångest, något jag får jobba med! :-)

Nu skall jag dock få gjort lite extra idag och tänkte dessutom försöka påskpynta lite här hemma. Hoppas ni har en lika fin dag som vi här i Skåne!

Kramar / Anna

2 kommentarer:

  1. Svar
    1. Ja, jag föll pladask för dom när jag såg dom och du vet ju hur det är, då bara MÅSTE man köpa dom! *skratt*
      Kram på dig och hoppas du är bättre i handen :-)

      Radera