måndag 11 mars 2013

Vår = Färg

IMG_8551

Förra veckan när solen tittade fram målade jag mina naglar i en glad grönblå färg. Jag älskar när det återigen är färg i butikerna på plaggen. Nu är våren här!

IMG_8556

Bilderna är tagna förra veckan som då var v27. Tänka sig att vi redan kommit så långt. Så otroligt häftig känsla så det är obeskrivbart! ♥

Välkommen nya veckan!

Ja, då har måndagen passerat och trots att kylan här i Skåne varit bitande kall så har solen stundtals värmt med sina strålar. Jag hoppas på lika fint väder på onsdag så jag kan sitta här hemma mot husväggen och njuta av värmen. :-)

Idag har jag varit på gravidyogan och jag känner att det är superskönt att få avslappningen och att få göra de olika övningarna. Kroppen är ju liksom inte riktigt lika smidig som innan, om ni förstår vad jag menar. *skratt*

Nu blir det dags för sängen i väntan på en ny härlig dag!

Hoppas ni mår bra och har det gott allesammans…

Kramar / Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar