lördag 27 april 2013

Lördagsshopping

IMG_0408[1]

Hittade två fina trikåklänningar på jobbet (Åhléns) idag när jag besökte stan för lite lördagsshopping, som är perfekta nu innan myran kommer men också till sommaren. Bara att dra ner ena änden vid armen när det är dags för amning. :-)

klänning å

Självfallet blev den ena randig (vad annars??!!) & den andra i en mycket mer somrig färg.

 

Har kommit fram till att det just nu är aningen mer bekvämt att ha på sig klänning än byxor. Jag är mycket en jeanstjej men på somrarna använder jag också mycket klänning. Det är bara att nu när magen har vuxit och blivit så stor så är det oerhört bekvämt med leggings & klänning. Vad tyckte du när du var gravid?

Som ni märkt av att jag inte varit här på två dagar så är det fullt upp som vanligt och just nu skall jag fixa salladen till kvällens grillning hos Anja & Peter. Mysigt värre!

Trevlig lördagskväll!

Stora Kramar / Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar