måndag 29 april 2013

Tvättning av minikläder

IMG_8947

Markus fångade mig på bild när jag hänger upp myrans små små kläder. Känns helt sjukt…och vilken konstig känsla att ta ut så små kläder ur tvättmaskinen. :-D

IMG_8949

Bodyn från me&i är alldeles för stor för lilla myran men den passar nog tids nog. Nu är den i alla fall tvättad & klar.

IMG_8958

Här hänger de flesta plaggen, mycket vitt så klart men det lär bli mer färg när vi vet om det är en liten flicka eller pojke som vi väntar. Längst fram ser ni den mjuka bomullsfilten från Lindex, en av mina favoriter.

IMG_8961

Små små ministrumpor till minstingen…sååå söta! :-)

 

Nu håller jag alltså på att tvätta myrans kläder och vi förbereder oss så smått på att vårt hjärta skall anlända till oss. Tänka sig att man inte har den blekaste aning om hur livet blir när denna lilla skapelse har kommit till oss, det enda jag vet är att det kommer att bli underbart fantastiskt att bli mamma. Och jag vet att M känner detsamma för att bli pappa. Och myran är mer efterlängtad än någonting annat…vårt älskade lilla barn. ♥

Efter att ha smaskat i oss en halv honungsmelon och lite bubbelvatten så väntar nu duschen och sedan sängen.

Kram Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar