måndag 1 april 2013

♥ Min babyshower ♥

 IMG_8740

Mina kära vänner hade köpt fina gåvor till vår lilla myra och jag tackar det varmaste för alla fina saker. ♥

Babyshower

Anja lurade med mig hem från henne där vi satt och fikade tillsammans med min man och alla övriga goingar som lyckats planera detta i hemlighet. Snacka om att jag blev överraskad! :-D
Min mamma hade skickat ner min koldocka som jag adopterade som barn – ett kärt återseende efter ca 15 år! *skratt*

IMG_8686

Det hade bakats tårtor och cakepops och engagemanget var på topp. Kan man begära något mer? Tack tjejer! ♥

Babyshower 1

Goda bakverk åkte ner fint i magen.Får dock tänka på att jag inte kan äta som vanligt då mättnadskänslan kommer väldigt fort.

IMG_8709

På kvällen bar det iväg på grillning och efter att jag gjort mig iordning lite till passade vi på att fota mig och den oerhört fina blöjtårtan som Anja knåpat ihop.
Tack Ina, Anja, Matilda, Ida, Johanna, Linda & Tuva, Elin & Josefine för en fantastisk babyshower. ♥

 

I fredags så var jag och maken iväg på lite ärenden för att sedan ta en fika hos Anja & Peter som bor strax ovanför oss. Plötsligt gick vårt huslarm hemma och jag skickade ner maken med Anjas sambo för att kolla läget. M ringde då och sa att en stor fågel hade flugit in i fönstret vilket gjorde att larmet gått men också att det var glassplitter överallt. Självklart gick jag på detta då jag är lättlurad som få. “Jag kommer hem direkt”, sa jag och Anja körde så klart ner mig. *skratt*

Jag flyger in genom vår ytterdörr och har tankar på allt praktiskt som glassplitter, fågel, glasmästare och att det självklart är en röd dag. Typiskt!

Väl innanför dörren skriker alla suprise!!! och babyshowern var
igång. :-)
Det blev roliga lekar som att mäta magen, gissa bebisar & gissa favoritnamn.

Tack alla tjejer ännu en gång!

Jag är överväldigad och oerhört tacksam!
Ni är guld värda! ♥

Kramar / Anna & Myran

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar