tisdag 2 april 2013

Weleda–helt naturligt

IMG_8745

Skulle köpa ny lotion till magen men det fick istället bli Weledas Stretch Mark Massage Oil. Det är en ekologisk certifierad produkt med naturliga ämnen. Inga konstigheter alltså. Dessutom är den riktigt behaglig och mjukgörande.

God Kväll!

Jag är helt inne på att det är måndag men det beror väl såklart på att jag var ledig igår. :-) Fyra dagar ledigt bara flög iväg och påsken 2013 har alltså redan passerat. För mig blev det en påsk med mycket vila, grillning med vänner, babyshower och spa-mys. Helt enkelt en bra påsk här hemma i Magnarp. :-) Hur har din påsk varit?

Vår älskade myra har blivit helt sjövild och sparkar & buffar som bara den. Ligger jag på sidan så vänder den sig och trycker på precis överallt. Sååå häftigt & mysigt men det kan ju också göra lite ont ibland. *skratt* Men jag älskar det ändå! Det är verkligen en underbar känsla…undra vem det är där inne i magen egentligen? ♥

Nu väntar sängen för imorgon är det jobb igen!

Kram Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar