torsdag 30 maj 2013

BeSafe bilbarnstol

IMG_1101[1]

Igår var jag och hämtade hem vår bilbarnstol som vi köpt av en av mina bästa vänner Linda. Deras underbara Tuva har haft stolen i 9 månader men nu så skall vår lilla myra alltså få sitta i den på våra bilturer.
Det som också ingick var självaste insatsen som sitter i bilen (Isofix) som du kan sätta i nyare bilar. Stolen har också små finesser som magneter i bältet & i sidan på stolen som gör att de hålls uppe medans du placerar din krabat i stolen. Suveränt så du slipper sätta bebisen på bältena och sedan krångla upp dom. :-)

Godnatt!

Jag är verkligen sent ute denna dag men tiden har sprungit iväg och jag har haft fullt upp i flera dagar vilket gör att bloggen blivit lidande.
Jag kom på att det kan vara bra att uppdatera här så ni inte tror att jag ligger på förlossningen! :-)

Idag har jag spenderat halva dagen hos våra grannar, så mysigt att lära känna Johanna & deras lilla Vida nu när jag också skall gå här hemma på mammaledighet! :-)

Nej, nu måste jag hoppa i sängen!

Godnattkramar / Anna

2 kommentarer:

  1. Vi har en precis lika dan bilstol till våran lille Vincent vi är helnöjda!!:))

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad roligt att ni också gillar er. Vi har inte hunnit använda vår speciellt mycket utan bara två gånger men än så länge är vi supernöjda och det är verkligen lätt att bara klicka i stolen i bilen. :-)

      Kram Kram

      Radera