tisdag 28 maj 2013

Instagram–@livetsomanna

IMG_1068[1]

Om du inte visste så kan du hitta mig på @livetsomanna på Instagram där jag lägger upp lite bilder från min vardag. Idag blev det denna bilden som min syster tog på mig. Vi har haft en underbar dag hemma hos henne denna soliga tisdag, som förvisso bjöd på en endaste regnskur! ♥
Magen är i alla fall i v.39.

 

Denna tisdag har passerat förbi ganska fort och jag har varit i Landskrona hos min syster. Hon har bl.a fått gjort en provuppsättning på sin brudfrisyr och jag fick bokat tid till mig också. Tänkte jag skulle unna mig styling på hennes stora dag! :-)

Klockan är alldeles för mycket så nu blir det sängen…kommer somna direkt!

Hoppas du också haft en toppendag…

Kramar

3 kommentarer:

  1. Skitsnygg klänning!! :-)

    Kram Maja (Bali)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Eller hur Maja?! Älskar färgerna i den men har tyvärr haft lite svårt för längden då den inte går ända ner till fötterna men nu börjar jag gilla den mer och mer. :-)

      Kram på dig :-)

      Radera
  2. Skitsnygg klänning!! :-)

    Kramar Maja (Bali)

    SvaraRadera