måndag 27 maj 2013

Härliga måndag!

IMG_0974[1]

Nystädat hem sedan igår, alltid lika skönt! Och jag testade såklart vår nya dammsugare (Philips) som vi köpte från Media Markt. Helt klart godkänd men det är ovant när man haft den andra i så många år. :-)

IMG_0975[1]

Vårat mysiga kök med finaste buketten på bordet. Det var verkligen svårt att släppa detta att jag nu skall gå här hemma. Och det känns ju bra konstigt just nu, när myran inte kommit än.

IMG_0976[1]

Finaste buketten som jag fick av mina kollegor Frida, Louise & Sanna. Den är lika fin än och jag skall ta hand om den så den står sig lääänge! :-)

Välkommen måndag & ledighet!

Jag sitter här hemma i köket och väntar in Fredrik, min andra hälft på bröllopet! *skratt* Kan tänka mig eran min nu men jag & Fredrik är värdparet på min systers bröllop och vi skall planera för fullt inför denna stora dag den 13 juli.

Jag har som önskemål att ha allt klart nu i denna veckan för att sedan kunna släppa allt när myran väl kommit till oss. Då vill jag verkligen fokusera helt på att vara mamma och njuuuuta! ♥

Här på skånska västkusten bjuds det på sol och ca 16 grader. Helt ok när man sitter i solen med kaffet i handen som jag & maken gjorde i morses. :-)

Hoppas du får en fin dag!

Stora varma karmar / Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar