fredag 24 maj 2013

Sista dagen & en ny början

IMG_0842[1]

Jag blev bortskämd med en underbart ljuvlig bukett och fina presenter! Tack!

IMG_0843[1]

Avtackning på Helsing i Hesingborg med fantastiska kollegor. För mig blev det ryggbiff med potatisgratäng & grönpepparsås. Till efterrätt så klart glass med maräng & chokladsås. MUMS!

IMG_0844[1]

Några fler bilder på vårt underbara team Kullagatan. Kommer att sakna er! ♥

 

Igår var det alltså sista dagen på mitt jobb Åhléns i Helsingborg. En oerhört knepig känsla och det kändes inte alls som sista dagen utan mer som att jag är där på måndag igen. Vi får väl se hur känslan är på måndag helt enkelt. Man kanske vänjer sig fort av att vara hemma?!

Eftersom jag dessutom har haft två olika vikariat på Åhléns i Helsingborg, först som VM (Visual Merchandiser) och sedan som Ställföreträdande varuhuschef så betyder det att min ordinarie tjänst som VM i Ängelholm väntar efter mammaledigheten. Därför blev det ju lite extra jobbigt att gå från jobbet som jag nu varit på i över 1,5 år.

Jag vill passa på att tacka er alla på Kullagatan för den här tiden, nu väntar ett helt nytt kapitel i mitt och Markus liv! ♥

Kram Kram / Anna

2 kommentarer:

  1. Hej!

    Gud vilka härliga kollegor du har och vilka fantastiska presenter.

    Kramar Maja (Bali)

    SvaraRadera
    Svar
    1. ELLER HUR!!!??

      Jag är glad & stolt över att ha fått jobba med detta härliga gäng som gjorde min sista dag och kväll perfekt!

      Kram Kram

      Radera