söndag 12 maj 2013

Min älskade systers möhippa!

IMG_0613[1]

Igår fick min älskade syster sin möhippa och det blev en riktigt rolig & lyckad dag. Jag hoppas kunna visa lite fler bilder framöver. :-)

 

Man kan väl säga att jag har varit på en resa långt ifrån att vila & ta det lugnt, som jag kanske borde men jag har planerat min systers möhippa in i det sista vilket betyder att jag just nu är helt slut i kropp & knopp.

Hela resan med att planera tillsammans med hennes vänner men att också förbereda allt har varit roligt men slitsamt. För mig har det dock varit oerhört viktigt då min älskade syster betyder så oerhört mycket för mig och jag ville ge henne det bästa jag kunde. Detta har dock resulterat till att jag varit borta härifrån men också prioriterat bort massa annat här hemma.

Nu skall jag sova för imorgon är det dags för jobb igen…bara 9 jobbdagar kvar innan jag går på min mammaledighet. Skum känsla… :-)

Kram Kram / Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar