torsdag 9 maj 2013

Ullaredsbesök….igen…

Namnlös

Köpte mig nytt schampoo och balsam som jag hört mycket goda ord om. Tigi var märket. Vi testar och ser…och på Ullared är det svårt att få tag på små förpackningar så det blev stooora som håller lääänge. :-)

IMG_0555[1]

Efter flera timmar i varuhuset var detta det enda som jag fyllt min vagn med och jag skickade glatt ett mms till maken och visade vad duktig jag var …men…

IMG_0556[1]

…när vi väl stod i kön skickade jag ett till och talade om för honom att det blev lite tokigt längs vägen till kassan…hahahaha…. lätt hänt! ;-)

God morgon!

Är du ledig idag denna röda torsdag?
Jag har ju långledigt denna veckan och igår spenderade jag halva dagen på Gekås i Ullared med en av mina favoriter Anja. Vi hade riktigt skoj & mysigt och jag shoppade som vanligt loss. Jag kom hem med två onödiga men fina saker och allt annat var absolut både nödvändigt och viktigt. ;-)

Jag passade på att köpa på mig lite tops, tvättlappar och liknande till myran och sedan passade jag ju även på att köpa lite presenter till alla barnen som fyller år i sommar. Skönt att ha det klart! :-)

Nu skall jag hoppa in i duschen och sedan skall jag fixa lite ärenden…eftersom det vankas regn i eftermiddag tänkte jag fixa det mesta innan dess så jag kan mysa inomhus sen. :-)

Önskar er en mysig dag!

Kramar / Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar