tisdag 7 maj 2013

En månad kvar ♥

IMG_0541[1]

Efter dagens arbetspass är jag helt slut så det fick bli en kvällsfika i solen = mys!

IMG_0542[1]

Inte helt fel när Åhléns-utskicket ligger i brevlådan. Alltid rolig läsning! :-)

IMG_0543[1]

Fötterna på pallen ligger jag bakåtlutad i stolen med härliga solen mot mig…jag välkomnar min ledighet det varmaste.

En månad = 31 dagar

Ja, idag är det den 7 maj 2013 och om en månad är vår lilla myra beräknad. Så konstig känsla att vi snart sitter här med en liten i famnen. Vi kan bara föreställa oss och förbereda oss så gott det går men man vet ju aldrig vad som faktiskt väntar…förutom att det är helt fantastiskt att bli mamma & pappa!

Idag gjorde jag min sista arbetsdag för den här veckan så nu är det endast ledigt som gäller! Jag har ju så klart en hel del som jag vill få gjort men vi får väl se vad som faktiskt blir avbockat på den där listan för jag tänker minsann inte stressa upp mig för något över huvud taget. SKÖÖÖNT!!! :-D

Av dessa 31 dagar är det endast 9 arbetsdagar kvar vilket känns oerhört knepigt. Ett nytt “jobb” med nya utmaningar väntar inom det närmaste året. Jag längtar! ♥

Kram Kram / Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar