måndag 6 maj 2013

Till vackra ögon ;-)

IMG_8940

Jag har tidigare använt Cliniques mascara “Lash power”, som har en liten bortse vilket gör det lätt att applicera mascaran. Dessutom är den nästan vattenfast. Du tvättar bort den i 39 grader varmt vatten. Det enda som jag tyckte var minus med just “Lash Power är att du måste ta många gånger för att få volym som jag vill ha. Därför testar jag nu deras “High impact curling mascara”…

IMG_8941

…som har en böjd borste. Mascaran gör att du får mer böjda fransar och eftersom borsten dessutom är tjockare så får jag automatiskt den volymen jag vill ha. Den här varianten finns också som “vattenfast” (Tvättar bort med 39 grader varmt vatten). Perfekt om du har lätt till tårar eller för att skratta dig till tårar eller om det regnar, du badar osv. Jag gillar den i alla fall grymt mycket! :-)

God Kväll kära läsare!

Måndagen har flugit förbi och idag har jag varit på gravidyoga! Kan ju säga att det är 1000 gånger lättare på gravidyoga när man är i v 20 än när man är som jag är nu, inte världens smidigaste med foglossning i v 36.

Kvällen här hemma är lugn och det börjar närma sig sängdags. En jobbedag imorgon och sedan ledig i fem dagar. Såååå skönt :-)

Hur ser din vecka ut?

Kramar / Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar