söndag 5 maj 2013

Ett Myran-plagg

IMG_8992

Jag & M letade ett set att kunna ha med på BB när webbis-fotot skall tas. Vi kom ju på att vi nästan inte har några kläder i 50-56 (något som vi valt avsiktligt eftersom de oftast bara kan ha det ett väldigt litet tag) Det är dock svårt att hitta unisex-kläder. Jag tycker mycket är väldigt tjejigt eller killigt men detta hittade M och det var nog det som var bäst med lite färg på. Vi har ju andra byxor till om vi vill det.

IMG_8996

Självfallet förstod vi att detta är rätt plagg när vi såg den lilla myran på sköldpaddans rygg. Eller hur är den söt! :-)

IMG_8994

Detta set hittade vi på H&M och vi kom också därifrån med 4 st pyjamaser. (Ni får se dom en annan dag)

 

Idag började dagen med en härlig sovmorgon, välbehövligt då nätterna blir värre & värre. Jag vaknar säkerligen 10 gånger/natt för att jag måste vända mig, gå på toa eller dricka massa vatten. Det är inte hela världen när jag ändå är ledig men det blir spännande att se hur det blir när jag skall till jobbet. :-)

Som ni ser ovan har vi köpt ett litet set som vi packar ner i BB-väskan, vi insåg när vi kollade igenom alla myrans kläder i minsta storleken att det mesta är vita bodys & vita byxor och jag tyckte det skulle vara roligare med lite färg. Så därför fick det bli ett litet set samt 2 pyjamaser i samma storlek. :-)

Det börjar så smått närma sig & självfallet längtar vi oerhört mycket till vårt hjärta skall komma till oss. Detta kommer bli den häftigaste sommaren i våra liv. ♥

Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar