lördag 4 maj 2013

Underbara dagar med härliga vänner ♥

3-4 maj

Här kommer vår fredag & lördag i småbilder.

Hej på er!

Idag kändes det som söndag då jag hela tiden trodde att gårdagen var lördag. Känns helt ok med tanke på att söndag är imorgon och jag är ledig. :-)

Igår var vi en sväng i Helsingborg då älskade maken fick sin
30-årspresent av härliga vänner som var med under kvällen. Han fick whiskyprovning och kom ut därifrån helnöjd och lite “på örat”. Vi tjejer var inte så sugna på att gå på provningen så vi hade en oerhört mysig kväll i Helsingborg med bl.a glass på schemat. Jag fångade både glass & mina pinglor Matilda, Ina & Anja på bilderna högst upp. :-)

Under denna kvällen var vi hemma hos Jonas föräldrar och blev bjudna på grillat, TACK ♥ Av någon anledning tyckte de att jag blivit tjock…*skratt* …kan väl inget annat än att hålla med. :-P

Nu blir det dax för sängen efter både en lång fredag & lördag! Imorgon blir det sovmorgon :-)

Kram på er / Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar