torsdag 20 juni 2013

Best Mom ♥

IMG_9705

Denna lilla ask från en av mina favoriter Thomas Sabo kom maken med dagen efter förlossningen. Världens goaste man tyckte att jag hade varit grymt duktig. Jag ger mig själv en klapp på axeln också för jag måste säga att jag håller med honom. Dessutom vill jag tillägga att han var ett grymt stöd och jag är glad att ha honom som min äkta hälft. Han är den perfekta maken & pappan. ♥

IMG_9706

När jag öppnade miniasken låg där en berlock som jag satt i mitt halsband. När jag inte har halsbandet på mig kan jag sätta den på mitt armband. det är ju det som är det roliga med Thomas Sabo – att man kan variera sig allt eftersom. Det föll antalet tårar när jag öppnade presenten. Dessutom hade M köpt med sig en supersöt kanin från Polarn & Pyret som alltid följer med Viggo.

God Förmiddag!

Jag och Viggo sitter ute på trädäcket och myser. Han har somnat i bärsjalen från Mobywrap som vi lånat av kära vänner. Det verkar som att han gillar att ligga i den för han stensomnar så fort han kommer i den. Dessutom kan jag ju röra mig lite mer fritt. :-)

Idag skall hela vår nya familj till BVC för första kontrollen…eller ja… han vägdes ju när vår BVC-sköterska Lena var på hembesök men idag blir det lite mer. Vårt lilla hjärta hade gått upp allt på några dagar som han tappat på BB vilket var skönt då BB tyckte att han tappat för mycket i vikt under vistelsen där.

Idag får det nog bli till att sticka förbi stan också för att inhandla både amningsbh & amningslinne till mig. Köpte ingen bh innan förlossningen då jag var osäker på vilken storlek jag skulle ha när mjölken runnit till men nu så… :-D Amningslinnena däremot används flitigt och är perfekta att ha på natten. Ett litet tips där till er andra.

Jag önskar er en underbar dag!

Kram Kram / Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar