måndag 17 juni 2013

Newbie by KappAhl

IMG_9801

Ett av mina favoritmärken till små sötnosar som Viggo finns på KappAhl och heter Newbie. Otroligt fina plagg i ekologiskt bomull och dessutom till humana priser. Dessa fina plagg här ovanför kom Johanna & Thomas med igår när de var på besök.

IMG_9803

Newbie by KappAhl

IMG_9794

Fina vännen Johanna myser med Viggo.

God morgon!

Ja, i detta huset är det fortfarande morgon fastän vi har varit uppe sedan någon timme tillbaka. Jag gillar att komma upp i tid på mornarna, hela dagen blir längre och jag får mycket mer tid med vår älskade Viggo. ♥

Bloggen har fått stå till sidan då jag fokuserar på vår prins och att lära känna honom men ibland när han sover så måste jag ändå passa på. Jag vill ju uppdatera er också! :-)

Nu skall vi ut en sväng i trädgården, trevlig måndag!

Kramar Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar