fredag 12 juli 2013

Bröllopsförberedelser

IMG_1907[1]

Detta superläckra nagellack från IsaDora pryder alla mina 10 naglar och kommer att passa perfekt till minn klänning. :-)

God Morgon!

Här hemma är vi i fas inför årets stora fest, min storasysters bröllopshelg. Vi är i full fart med förberedelser och packning och har varit det hela veckan. Det är stor skillnad att ha med sig ett barn och jag som inte kan ta med mig normalt mycket kläder till mig själv (tar oftast hela garderoben) verkar göra likadant för min son. *skratt* Men till honom behövs ju lite mer ombyten än till mig plus att det skall med blöjor, vagn etc. :-D

Jag kommer att ha med datorn i helgen men har nog inte alls tid att blogga något, vi får väl helt enkelt se.

Nej, nu börjar lilleman vakna så det är bäst att ta honom.

Trevlig helg!

Stora Kramar / Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar