onsdag 10 juli 2013

En mysig sommardag

IMG_1869[1]

Igår gick vi ner en sväng till stranden för att mysa med underbara Linda och hennes barn. Viggo sov för det mesta i vagnen där det var svalt och gott. :-)

IMG_1873[1]

Jag trodde då aldrig att jag och Linda skulle gå med barnvagn samtidigt men nu så gör vi det och det är riktigt mysigt. ♥

IMG_1875[1]

Kolla in den här sötnosen i sin rosa Pomp De Lux-klänning. :-)

IMG_1866[1]

Skepp o Hoj! Body med ankare på från H&M och solhatten från Åhléns på världens finaste myra vid namn Viggo. ♥ Solhatten är perfekt med dragsko så att du kan anpassa den till barnets huvud + att brättet på hatten är stort vilket ger extra skydd mot solen. :-)

Hej på er!

Viggo sover i vagnen och jag passar på att kika in här. Just i denna veckan är det mycket förberedelser inför syrrans bröllop på lördag men igår passade vi dock på att mysa vid havet i Magnarps hamn.

Kvällen avslutade vi med grillning då syrran och hennes blivande make kom förbi med lite mat. :-)

Idag fortsätter bröllopsförberedelserna och för att vara helt ärlig skall det bli lite skönt när det är klart även om jag tycker det är galet roligt. Jag tror det är Viggo som påverkar mig men som tur är kan jag passa på att pyssla medans han sover. :-)

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar