tisdag 9 juli 2013

Tommy Hilfiger

IMG_1861[1]

Ni som följt min blogg ett tag vet att jag kollat in Tommy Hilfigers kilklackssandaler i flera år och när jag hittade ett par med 30% rabatt så var det bara att slå till. Lycka! :-)

IMG_1809[1]

På Matz skor i Ängelholm hittade jag dessa godingar som skall få pryda mina fötter i sommar. Kanske inte jättemånga gånger men någon enstaka i alla fall. :-)

God morgon!

Kolla in mitt skoköp som jag gjorde i förra veckan! Jag sprudlade hela dagen efter det köpet och eller hur är det roligt att äntligen få hem något som man spanat in så länge. :-D

Nu sitter jag & maken framför morgontv:n och dricker en kopp kaffe medans lilleman ligger här bredvid och sover. Vi börjar komma in i sov & vaken-rutiner nu vilket känns skönt.

Igår hade dock Viggo en jobbig kväll och han skrek i panik i nästan en timme. Jättejobbigt när man inte vet vad man ska ta sig till och det skär i mitt mammahjärta. Men till slut så fick vi honom lugn och han stensomnade på mitt bröst och sov där i över två timmar. Stackars liten! ♥

Nu ska morgonmysa vidare…

Kram Kram

2 kommentarer:

  1. Hej Anna!

    Åh jag älskar också tommy hilfigers skor (risk för att låta som en blåst bimbo.. :-)
    Jag har ett par likadana kilklackssandaler som du köpte, fast ett par röda. Har haft dem i flera år :-) (De skaver lite framme vid tårna pga tyget.. de är ju inte som skinn som töjer sig). Men då används de inte så ofta och så håller de längre istället :-)


    Ett tips är hans flipflops, sjukt sköna, snygga och så ergonomiska (som ett par flipflops kan bli). Har två par nu när jag är så svullen och knappt får ner fötterna i nåt annat :-)

    Ha det så gott!

    Kramar Maja (Bali)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Maja!
      Tack för tipset! Hur går det med magen? Vilken vecka är du i nu?
      Skönt att det är sommar då så du kan använda flipflops, fast det kanske är sommaren som gör att du är svullen?
      Ta hand om er!
      Kramar :-)

      Radera