fredag 5 juli 2013

En bortskämd unge ♥

IMG_1628[1]

Var på besök på jobbet i Helsingborg förra veckan och Viggo fick med sig mängder av fina presenter. Tack! ♥

IMG_1629[1]

Ett par mjuka baggy-jeans och en pippi-tröja som kommer att passa perfekt till hösten fick Viggo av mina kollegor. Även nallen som finns på första bilden är från dom. :-) Plaggen & nallen kommer från Åhléns baby-sortiment. Tack!

IMG_1631[1]

Dessa två fina bodys kommer från Newbie by KappAhl och är en fin gåva från Louise & Frida som också är kollegor. Vi jobbade lite tightare så det är väl därför de varit så übersöta med att köpa paket till vår lilla älskling. ♥

IMG_1632[1]

Från min goda vän S m familj fick vi dessa fina plaggen. De är inköpta på Gömstället i Helsingborg, en av mina favoritbutiker. Den randiga bodyn kommer från Petit Bateau, dregglisen från Lasse Åberg & de blå byxorna plus bodyn från märket Mexx. Tack! ♥

God Kväll!

Min lillfis somnade i min famn men nu ligger han så gott i sitt babyneste och sover medans jag unnar mig lite tid framför datorn. :-) Maken är ute med jobbet så jag & Viggo har fredagsmys för oss själva. ♥

Ovanför ser ni alla fina plagg som vår älskling fått och inte nog med det…
…han har ju en mamma som älskar att shoppa kläder och när man tar sig ut så finns det mycket fint även till små pojkar. Jag och maken har redan handlat en hel del till vår älskade son så nu har han en full garderob med kläder i storlek 62. En storlek han ännu inte börjat använda! :-)

Han är redan bortskämd…men det skall väl världens finaste vara, eller?

Trevlig helg!

Kramar / Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar