onsdag 3 juli 2013

Inredning för mig

IMG_1771[1]

Jag har hittat en ny favoritsida med mängder av fina inredningspylar. Hos trend4you.se hittar du bl.a de fina prylarna ovanför som är några av mina favoriter. :-)
Bilderna är lånade av trend4you.se

God Kväll!

I dessa tider är det svårt att hinna med allt som jag vill även fastän maken är hemma. Just i detta nu har jag blivit bättre från mjölkstockningen men maken har blivit förkyld. Eftersom vi gör allt för att lilleman inte skall bli dålig så håller sig M borta från sin son vilket han tycker är superjobbigt. Men vi vill verkligen inte utsätta Viggo för en förkylning om vi kan undvika det.

Viggo är i övrigt oerhört sällskapssjuk och jag har honom i famnen eller i knät nästintill dygnet runt. Men det är nu jag njuter – när han väl vill vara där, mammas ♥.

Jag har mängder av bloggmaterial så håll utkik när jag hinner titta in här och om jag mot förmodan inte svarat på era inlägg så lovar jag att göra det inom kort.

Kram Kram / Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar