onsdag 24 juli 2013

Nu får det vara nog…

SDC15676

Det är skillnad att resa själva än att ha barn med sig. En hel del skall med inför vår första resa som tar oss till sommarstugan i Åmål. :-)

SDC15678

Efter några timmar i bil som gick jättebra med lilleman är vi nu framme. Här laddar vi om och gör absolut ingenting utan bara njuter av vad vi i nuet vill göra. :-)

Välkommen onsdag!

Ja, nu får det vara nog med all planering och att vi skall flänga hit och dit och ha varje dag uppbokad. Vi känner att det har varit alldeles för mycket runt omkring oss, inte bara för att vi har fått en liten knodd utan också för att sommaren vanligtvis bjuder på lite extra att göra.

Men vi har bestämt oss för att ladda om batterierna på det absolut bästa “ladda om – stället”, vår sommarstuga i Åmål. Här finns inga måsten (förutom att kanske handla mat) och inget som vi har planerat.

Som jag brukar säga, missförstå mig rätt! Jag älskar att träffa alla er härliga människor och umgås men ibland blir det liksom för mycket och vi hinner inte med. Dessutom är just denna tiden med Viggo så oerhört värdefull så nu har vi bestämt oss!

……

Vi skall ha max 2 planerade dagar/vecka och sedan skall vi inte boka upp oss utan göra exakt vad vi vill och känner för dagen.

Jag ber och hoppas att våra älskade familjer & vänner förstår oss och respekterar detta. Det kan hända att vi säger nej till er och då hoppas jag att ni inte blir ledsna och tror det beror på er. Utan allt handlar om att vi som familj vill få mer tid för varandra och kunna hitta på spontana saker.

Tack för er förståelse!

Varma kramar / Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar