måndag 22 juli 2013

En dag på stranden

SDC15663

SDC15650

SDC15651

SDC15653

En mysig dag på stranden med Jonas & Nora som var väldigt intresserad av Viggo under parasollet. Det är superskönt att ha så nära för då kan jag och Viggo gå hem när som helst om vi skulle behöva. :-)

God förmiddag!

Jag och Viggo testar just nu bärselen från BabyBjörn och det verkar funka ganska bra. Vi får nog träna oss på detta så att han vänjer sig för det är väldigt bra att vid vissa tillfällen kunna använda just selen. Den är lite lättare än bärsjalen där jag ska knyta runt det där långa bandet. Men bärsjalen finner han lite mer ro i och kan ligga som han gjorde i min mage vilket han gillar. Alltså positivt och negativt med både bärsele och bärsjal.

Igår var vi i alla fall vid havet och där stortrivs han. Han gillar nog livet och bruset där för han somnade av sig självt i liggdelen vilket han aldrig gör. Utan oftast skriker han ganska rejält innan han plötsligt somnar.

Nu somnade han här i selen så då passar jag på att städa och förbereda inför morgondagen.

Trevlig måndag!

Kramar / Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar