onsdag 31 juli 2013

Portabel högtalare

SDC15732

Vi besökte Åhléns i Karlstad, såklart, och hittade då denna portabla högtalare från Kitsound. Den finns i flera olika figurer och har ett riktigt grymt ljud. Jag rekommenderar den varmt och just den här modellen kostar 99 kr. Helt ok tycker jag!

åhlens

Här är en annan variant men just den här som kostar 30 kr mer än den vi köpte, alltså 129 kr, har funktionen att du kan koppla ihop flera högtalare för ännu bättre ljud.
Bild lånad av Åhlens – kolla in fler modeller HÄR!

God Kväll!

Vi har startat grillen och kvällens middag blir bakad potatis, majs och kött. En smarrig sista middag här i sommarstugan utanför Åmål. :-) Samtidigt spelar vi go musik från på Iphonen tillsammans med vår nalle-högtalare. Ett riktigt bra köp för ynka 99 kr. :-)

Imorgon är det dags för hemresa till härliga västkusten där våra söta katter väntar på oss. Skall bli skönt att tvätta, duscha och pyssla hemma. Jag längtar tills jag kan få fram symaskinen och börja mitt pyssel som jag längtat efter en mycket lång tid. Jag har ju en nalle jag skall färdigställa till Ellie som hon skulle fått för länge sen men det blir ju en bra 1-årspresent om inte annat. :-)

Nu skall jag njuta av en go middag, trevlig kväll på er!

Kramar / Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar