torsdag 8 augusti 2013

Älskade unge ♥

Viggo & mamma

Min mamma gick loss med kameran när Viggo somnade i min famn en härlig sommardag i sommarstugan. Det är underbart när han kommer till ro och bara sjunker in i djup sömn, mammas lilla ♥. Tänk vad jag har längtat efter detta och nu sitter jag här med min guldklimp som redan hunnit bli 2 månader. ♥

Hej!

Idag blir Viggo 2 månader och precis som alla säger (fast jag avskyr att höra det) så går tiden med en väldans fart. Jag känner ändå trots allt att jag njutit och tagit vara på tiden. Det är underbart att vara mamma till denna lilla guldklimp som för tillfället somnat i sin vagn.

Idag är det en regnig dag och vi är hemma för mys och fix. Jag tog fram symaskinen för att sy klart Ellies nalle men tji fick jag när Viggo inte alls ville sova till ljudet av den. Får pausa och sy när M är inne från sitt snickeri i garaget. :-) Som tur är har jag mycket annat pyssel så jag fortsätter glatt med det istället. :-D

Nu skall jag fortsätta här hemma, tänkte se om jag kan samla ihop allt fint Viggo fått från alla er där ute och klicka ihop något litet foto. :-)

Kram Kram Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar