onsdag 7 augusti 2013

Läderbröllop–3 år ♥

IMGP5555_Fotor

Idag firar vi läderbröllop och vi har alltså varit gifta i tre år. Tänk att vi dessutom firar detta tillsammans med vår älskade Viggo som vi längtat efter så oerhört. ♥ Denna bilden är tagen på min systers bröllop från i somras den 13/7 i Härslövs kyrka. Min älskade lilla familj ♥

IMGP5553_Fotor

Vi fick ett fåtal bilder denna dagen då Viggo först & främst sov nästan hela dagen och för att jag & maken var upptagna med att fixa & dona. Kameran fick därför stå åt sidan, tyvärr, men kära syster & hennes Marcus fick en fin dag. ♥

vårt bröllop 07.08.2010.484

Så här roligt hade vi i alla fall på vår bröllopsdag för 3 år sedan och jag hoppas innerligt att min syster fick känna detsamma när hon gifte sig. Den 7 augusti 2010 var en av de finaste dagarna i mitt liv. Som mamma kan jag säga att den finaste var när vår älskade Viggo kom. ♥

God Morgon!

Vi är uppe med tuppen i detta hushållet då lilleman prompt vägrar att sova. 5.30 slog han upp ögonen och trots flera försök att få honom att somna om med lite amning och gos så låg han mest & skrattade år mig. Mammas lilla skrutt! ♥ Men när jag väl beslutade mig för att gå upp med honom vid 6.30 så tog det ca 15 min så somnade han i min famn här i soffan. Typiskt, när en annan har piggnat till och tagit en kopp kaffe. :-D

Igår var det en galet jobbig dag då Viggo var helt utom sig nästan hela dagen och knappt sov någonting. Han har gått in i klängperiod nr 2 & värmen gjorde det absolut inte bättre.

I stunder som igår vet jag att jag fått den absolut bästa maken i världen. Trots att jag med mitt humör & min hormoner kan snäsa av stackars M så förstår han att jag är trött och sliten och ger mig en kram och uppmuntrar mig. Jag är så tacksam att han inte tar fajterna med mig utan finns till hjälp och stöttar fullt ut. Dessutom är det underbart att ha honom hemma såpass länge som jag får ha honom här (M har varit ledig sedan Viggo kom). Jag älskar dig Markus! ♥

Idag blir det en rolig utflykt, ni ska få se senare i veckan. :-)

Kram Kram / Anna

4 kommentarer:

  1. Grattis på er dag. Fina foton :-) CF

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, det är ju du som tagit fotona, i alla fll de första två! ;-)
      Kram på dig käraste mor <3

      Radera
  2. Fina foto och grattis på er dag! I morgon firar jag och min underbara man 4 år som gifta. Och jag känner så igen allt du skriver om att ha en god make! Vi verkar ha tur båda två. Man märker nästa först när man får barn att man på riktigt har världens finaste man ❤ kram till er

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Nina!
      Hoppas ni också hade en fin bröllopsdag. Jag håller helt klart med dig, det är verkligen så att när man får barn så tänjs både humör och sovtider. Då får man verkligen lära känna varandra på nytt. :-)

      Kramar <3

      Radera