söndag 4 augusti 2013

Prints with wings

IMG_2107[1]

Beställde inbjudningskort till dopet på Prints With Wings och är riktigt riktigt nöjd. Tänkte först bara ha grönt och inte babyblått men kom på att det blir roligare att blanda färgerna. :-)

IMG_2103[1]

Vår älskade Viggo skall alltså döpas i början på september och vi bjuder in till fest för att fira vår lilla busunge.

 IMG_2111[1]

Om du önskar kan du välja passande kuvert att köpa till för en liten peng. Kika in HÄR för fler modeller.

God Kväll!

Sitter och väntar in grillen och snart så har vi middagen på bordet även här i Magnarp. Älskar grillat och vad är inte bättre än att avnjuta middagen på trädäcket med familjen i kvällssolen. Ljuvligt!

I veckan som kommer skall jag pyssla lite till dopet i september och jag älskar verkligen att ställa till med fest. Det är ju inte så ofta man får fira något sådant här så det skall bli riktigt skoj att planera och fixa inför detta.

Vi beställde inbjudningskort från Prints With Wings och jag är riktigt nöjd med resultatet. Dessutom kostade det inte speciellt mycket och leveransen funkade utan problem. Just den modellen vi valde föll jag för direkt och jag tycker det är roligt att kunna lägga till egna bilder. Bilder som vi för övrigt tagit här hemma i vardagsrummet. :-)

Nu skriker Viggo på mig!

Trevlig kväll!

Kramar / Anna

2 kommentarer:

  1. Jättefina!!! :) Faller mig precis i smaken! KRAM!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Eller hur är dom fina? Är fillkomligt förälskad i inbjudningarna och tyckte det blev toppen. Även fotona på sötnosen blev ju bra! :-) kram på dig

      Radera