tisdag 20 augusti 2013

Doppresenter

tripp-trapp-vit_1635_Fotor_Collage

Vi har fått flera frågor av vad Viggo kan önska sig i doppresent så därför tänkte jag ge lite förslag här på bloggen. Nedan följer också lite förslag på inköpsställen. Det är ju alltid svårt att veta vad man skall ge (om man skulle vilja, present är absolut inget tvång!! :-)).

God morgon!

Vi har fått sååå många frågor av vad Viggo önskar sig så därför tänkte jag att jag kan visa er här. :-)

Födelsedagståg – Alltid roligt med ett blått tåg från babyshop.se
Mailegkanin – Dessa kaninerna är ju helt fantastiska och finns i mängder av olika utföranden med olika kläder som man kan ta av & på. Mailegkaninerna finns hos elliscorner.com
Gåbil flygplan – Denna har jag tittat in väldigt länge, så fin. Med en pappa som är flygtekniker så kan det ju inte bli mer rätt. Finns hos jollyroom.se
ABC bokstäver – Fina bokstäver i blått till Viggos rum som finns på lekvira.se & jollyroom.se
Runda boxar – Perfekt för Viggo att ha på sitt rum. Vet att de finns i butiken Gömstället i Helsingborg men också på houseofhedda.com
Viggo kan själv – Böcker är aldrig fel och just Viggo-böckerna blir ju helrätt. Just den här boken “Viggo kan själv” hade jag visst själv sedan min barndomstid men Viggo-böckerna finns i många fler titlar. Kolla in bokhandlarna.
Tallrikshylla – Denna tallrikshylla kommer från Ikea och blir perfekt att samla alla Viggos böcker i. :-)
Tripp Trapp stol – Ett bidrag till en barnstol till vår lille sötis hade varit toppen. :-)

Nu är det dags att göra mig iordning, skall på efterkontroll idag och sedan blir det Mölle där vi skall fixa Viggos doppresent från oss. :-) Hoppas ni fick lite inspiration om ni kände att ni behövde det. :-)

Kramar / Anna ♥

2 kommentarer:

  1. Tycker det är lite kul att du hade boken Viggo kan själv & har minne av denna boken väldigt väl faktiskt när vi var små... hihi Nu har tiden gått & du själv fått ditt första barn & han heter just Viggo... väldigt kul! hihi

    SvaraRadera
    Svar
    1. Eller hur är det lite skoj! Och vem vet det kanske är lite undermedvetet att det är därifrån vi fått hans namn. :-) Kramar

      Radera